Word partner, sponsor of supporter

De Nationale Week van de Friet is een initiatief van de Vereniging Professionele Frituurders (ProFri). De organisatie en uitvoering van deze campagneweek is ondergebracht bij het Nederlands Frituurcentrum.

De campagneweek van ons frietje werd vijf jaar geleden nog gesteund door een aantal toonaangevende formulehuizen en de vier grootste aardappelverwerkende bedrijven van Nederland: Aviko, McCain, Farm Frites en Lamb Weston. Bij de laatste editie was alleen Farm Frites nog partner en deden nog twee formulehuizen collectief mee. Daarnaast mocht de vereniging rekenen op een sponsorbijdrage van Van Geloven, Oliehoorn, Levo, Elite, Vanreusel en Izico.

Anno 2018 gaat ons initiatief nog steeds uit van een gezamenlijk belang, maar wordt deze keer in de basis volledig door de vakvereniging en de deelnemende bedrijven zelf gefinancierd.

Maar wat zou het fantastisch zijn als in de nabije toekomst alle schakels in de keten zich echt achter dit initiatief zouden scharen. Frituurbedrijven die een bijdrage leveren door allemaal aan de actieweek mee te doen, terwijl aardappelproducenten/verwerkers, fabrikanten en leveranciers hun verantwoordelijkheid nemen door naar draagkracht de financiƫle basis onder dit initiatief te versterken. Dat zou de beste manier zijn om de jaarlijkse campagneweek onder de aandacht te brengen bij de consument. Maar als het (nog) niet kan gaan zoals het zou moeten, dan moet het gaan zoals het kan.

Draag je professioneel friturend Nederland een warm hart toe? En ben je als aardappelproducent/verwerker, fabrikant of leverancier bereid om voor dit evenement je korte termijn belang even naar de achtergrond te schuiven, meld je dan (weer) aan als partner, sponsor of supporter van de Nationale Week van de Friet.

Vul onderstaand formulier in en we nemen z.s.m. contact met je op om je nader te informeren over de mogelijkheden.

Bij voorbaat dank voor je support!